دهان ایران حیوان نمایش ایرانی اخبار فرهنگی و هنری

دهان: ایران حیوان نمایش ایرانی اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی دولت موفق روحانی باید هشت‌ساله شود / فاطمه هاشمی

 فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری هر روز شاهد دورغ های متعددی از سوی مخالفان دکتر روحانی هستیم، در این مسیر ما وظیفه‌دار

دولت موفق روحانی باید هشت‌ساله شود / فاطمه هاشمی

فاطمه هاشمی:دولت موفق روحانی باید هشت ساله شود

عبارات مهم : ایران

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری هر روز شاهد دورغ های متعددی از سوی مخالفان دکتر روحانی هستیم، در این مسیر ما وظیفه داریم در برابر این دروغ گویی ها بایستیم و افکار مردم را روشن کنیم.

به گزارش ایسنا، فاطمه هاشمی عصر امروز(24 اردیبهشت) در جمع حامیان حسن روحانی در بندرعباس، یکی از راه های روشنگری و کشیدن خط بطلان بر سیاه نمایی ها را حضور تک تک زنان، دختران ، مردان و پسران در شهرها و روستاها دانست و عنوان کرد: دوستداران کشور کشور عزیزمان ایران با آگاهی بخشی به مردم موجب ایجاد موج و حمایت حداکثری از آقای روحانی شویم.

دولت موفق روحانی باید هشت‌ساله شود / فاطمه هاشمی

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) با یادآوری مدیریت هشت ساله دولت قبل افزود: نباید اجازه دهیم انتخابات سال 84 تکرار و شاهد عقب گرد روند توسعه کشور در تمامی عرصه ها باشیم.

وی به نعمت های فراوان خدادادی کشور کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و گفت: کشور عزیزمان ایران علاوه بر این نعمت ها از نعمت امنیت و آرامش برخوردار هست. این آرامش در حالی بر کشور کشور عزیزمان ایران حاکم است که در منطقه ما جنگ و ناامنی همه جا را فراگرفته است و هر روز خبری از کشته شدن تعداد زیای از مسلمانان در کشورهای منطقه می شنویم و ما باید با گزینش یک مدیر جمهور خوب در رأس کشور از نعمت هایی که خداوند به کشور عزیزمان ایران داده تقدیر کنیم.

 فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری هر روز شاهد دورغ های متعددی از سوی مخالفان دکتر روحانی هستیم، در این مسیر ما وظیفه‌دار

وی افزود: مردم در دوره قبل دکتر روحانی را گزینش کردند که وی طی چهار سال گذشته با عقلانیت و تدبیر سایه جنگ را از کشور عزیزمان ایران دور کرد.

هاشمی رفسنجانی با یادآوری سخنانی از پدر بزرگوارش در سال 92 گفت: پدرم در آن روزها گفت که ملت کشور عزیزمان ایران عوض کردن می خواهند و نتیجه را با شرکت حداکثری در انتخابات و پیروزی دکتر روحانی در آن دوره دیدند.

وی با بیان اینکه دولت های موفق باید در دو دوره کشور را اداره کنند، بیان کرد: جهت دولت های ناموفق دو سال هم زیاد است و ازآنجا که دولت روحانی عملکرد موفقی داشته است باید هشت ساله باشد تا بتواند برنامه های خود را تکمیل و ثمره آن را تا آخر چهارساله دوم بچیند.

دولت موفق روحانی باید هشت‌ساله شود / فاطمه هاشمی

واژه های کلیدی: ایران | یادآوری | انتخابات | حسن روحانی | دولت روحانی | دکتر روحانی | هاشمی رفسنجانی | انتخابات ریاست جمهوری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار