دهان ایران حیوان نمایش ایرانی اخبار فرهنگی و هنری

دهان: ایران حیوان نمایش ایرانی اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری شتاب‌زدگی در سینما بازیگر حرام‌کن است ، روایت بازیگر معمای شاه از روزهای کم‌کاری

علاوه بر نبود فیلمنامه خوب علت دیگر کم‌کاری‌های اخیر من شتاب‌زدگی بیش از حد تولید کننده و تهیه کنندگان هست. من علت این شتاب زدگی را نمی‌فهمم چون از نظر من این ا

شتاب‌زدگی در سینما بازیگر حرام‌کن است ، روایت بازیگر معمای شاه از روزهای کم‌کاری

روایت بازیگر معمای شاه از روزهای کم کاری/شتاب زدگی در سینما بازیگر حرام کن است

عبارات مهم : تئاتر

علاوه بر نبود فیلمنامه خوب علت دیگر کم کاری های اخیر من شتاب زدگی بیش از حد تولید کننده و تهیه کنندگان هست. من علت این شتاب زدگی را نمی فهمم چون از نظر من این اتفاق بازیگر حرام کن هست.

میکائیل شهرستانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت وگو با میزان، درخصوص کم کار شدن خود در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون گفت: از سال گذشته تاکنون پیشنهادات زیادی به من شده است فیلمنامه ها مرا بازی در اثر جذب نمی کنند. در وهله اول وجود فیلمنامه منسجم و خوب می تواند بزرگترین انگیزه جهت هر بازیگر باشد تا بتواند جهت پرداخت آن شخصیت وقت بگذارد. همین تلاش جهت ایجاد نقشی متفاوت جهت هر بازیگری شیرین است که متاسفانه با فیلمنامه های کنونی جهت من ایجاد نمی شود.

شتاب‌زدگی در سینما بازیگر حرام‌کن است ، روایت بازیگر معمای شاه از روزهای کم‌کاری

وی یکی دیگر از دلایل خود در خصوص دوری از بازیگری را اینگونه توصیف کرد: شتاب حاصل از تولید تا عرضه بزرگترین ضربه را در درجه اول به بازیگر می زند و من نمی توانم در چنین آثاری بازی کنم.

بازیگر سریال معمای شاه در ادامه افزود: البته این را هم بگویم که من سخت گزینش می کنم و کلاً آدم پرکاری هم نیستم. گاهی هم پیش می آید که نقشی را دوست دارم و می خواهم در آن اثر بازی کنم ولی به دلایل پرسشها بودجه و نرسیدن به توافق مالی امکان ادامه همکاری برایم میسر نیست.

علاوه بر نبود فیلمنامه خوب علت دیگر کم‌کاری‌های اخیر من شتاب‌زدگی بیش از حد تولید کننده و تهیه کنندگان هست. من علت این شتاب زدگی را نمی‌فهمم چون از نظر من این ا

وی راجع به فعالیت های کنونی خود در عرصه تئاتر تاکید کرد: زیاد تمرکز من همواره به پرورش و کشف نیروهای جوان و مستعد بوده وهست و هم اکنون هم با گروهی از همین جوانان نمایش “کله پوک ها” را جهت اجرا در زمستان امسال آماده می کنم.

شهرستانی با اشاره به ساخت مجموعه ای تازه جهت رادیو خاطرنشان کرد: هم اکنون مشغول تمرین نمایشنامه ای جهت رادیو هستیم و از فردا ضبط آن را شروع خواهیم کرد. این مجموعه برداشتی آزاد از داستان های هزار یک شب بوده و مطمئنم مخاطب خاص خود را جذب می کند.

واژه های کلیدی: تئاتر | رادیو | سینما | بازیگر | بازیگری | فیلمنامه | معمای شاه | تلویزیون | سریال معمای شاه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار